MAMA DöNER & PIZZA

Recentebeoordeling


3,5 sterren uit 80 beoordelingen

Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij MaMa Döner & Pizza. Meer weten? Ontdek meer

18 jun 2026 om 19:27 IT was ok
8 jun 2026 om 0:24 Great Pizza
17 mei 2026 om 20:18 Kapsalon was weer HEERLIJK! Salade krijg je apart in een bakje, dat vind ik echt top en de zelf gemaakte knoflooksaus was ook echt LEKKER!
9 mei 2026 om 20:41 Lekker eten, snelle bezorging!
5 mei 2026 om 10:41 Wij bestellen hier meestal een kapsalon die zijn heerlijk! Je krijgt alleen een klein half gevuld kuipje met saus erbij (deze moet je apart erbij bestellen) Beetje karig....
6 apr 2026 om 10:18 Alles was koud!
5 apr 2026 om 13:05 Nog eens een kans willen geven maar wederom was het eten erg vies. De kaas op de kapsalon had een vieze nasmaak alsof deze over datum was. Elke keer is er wel iets. De laatste keer voor ons. Hebben het weggooid zonde.
19 mrt 2026 om 18:49 niet lekker en koud laatste keer geweest
31 dec 2025 om 9:06 Het eten was erg lekker, broodje döner was was niet duur en het vlees en de groente was zee smakelijk!
20 dec 2025 om 18:04 pizza's waren koud en daardoor stuk minder lekker. je zou bij een calzone shoarma toch ook knoflooksaus mogen verwachten. de grote was wel goed
11 dec 2025 om 22:27 Kip was niet gaar en te vet pizza
7 dec 2025 om 22:55 de pizza's waren echt niet te eten. de slechtse ervaring ooit